Frauke Teeuwen

Hoofd Personeel en Organisatie

In mei 2005 ben ik begonnen als fulltime schoonmaakster bij Multi-Service schoonmaak- & bedrijfsdiensten. Binnen dat jaar vroeg Frank mij of ik interesse had om de loonadministratie over te nemen en in 2006 heb ik deze functie volledig op mij genomen. Om deze functie goed te vervullen heb ik de opleiding Basiskennis Loonadministratie gevolgd, ook zijn er jaarlijks workshops vanuit het loonadministratie programma die ik bijwoon om op de hoogte te blijven van alle nieuwe wijzigingen. Wij werken met een administratieprogramma dat volledig is toegespitst op de schoonmaakbrache. Voor mij is het belangrijk dat het personeel krijgt waar ze recht op hebben, door middel van een kloppende uren- en loonadministratie. Tevens ben ik het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf, zowel telefonisch als verkoopster in onze winkel. Voor alle vragen over personeel, uren, ziekte, en loon kunt u bij mij terecht.

Terug naar organisatie